Gib Zlomiti – moč imena Jezus
»V nikomer drugem ni odrešenja; zakaj pod nebom ljudem ni dano nobeno drugo ime, po katerem naj bi se mi rešili.« (Apd 4,12)
Ko »verujemo v Jezusovo ime«, zaupamo v dokončano delo vstalega Kristusa na križu. (1 Jn 5,13)
Morda se sprašujemo: »Ali je v Jezusovem imenu moč?« V (Mt 1,21) beremo, da je angel Jožefu rekel: 'Daj mu ime Jezus, kajti on bo rešil svoje ljudstvo njihovih grehov'. Vsevedni, vseprisotni in vsemogočni Stvarnik vesolja se je odločil uporabljati svojo moč skozi svojega Sina, rojenega v skromnih okoliščinah – dojenček z vso močjo Kralja. (Lk 2,11-12)
Jezus Kristus je prišel in dal svoje življenje, da bi rešil grešnike, in Bog je uporabil svojo avtoriteto, da ga je obudil (Jn 10,18), tako, da lahko vsak, ki v veri kliče njegovo ime, prejme odpuščanje grehov in odrešenje za vso večnost. (Rim 10,13) Jezusovo ime je torej dovolj močno, da zagotovi odrešenje vsem, ki verujejo.
V (Jn 16,23-24) nas Bog uči, da naj molimo v Jezusovem imenu. Verniki so povabljeni, da molijo v Jezusovem imenu s pričakovanjem, da bo Bog odgovoril na molitve. (Jn 14,13-14) Moliti v Jezusovem imenu pomeni moliti z njegovo avtoriteto (Lk 10,19) in prositi Boga Očeta naj deluje na naše molitve, ker prihajamo po veri v imenu njegovega Sina, Jezusa.
V Kristusu »vsa polnost Božanstva prebiva v telesni podobi.« (Kol 2,9) Jezus je »sijaj Božje slave in natančna podoba njegovega bitja.« (Heb 1,3)
Sveto pismo pripoveduje zanimivo zgodbo o skupini sedmih Judov v Efezu, ki so poskušali izganjati demone z Jezusovim imenom. Ti možje niso poznali Jezusa. Niso bili verniki. Namesto tega so iskali občudovanje drugih in priložnost, da si ustvarijo ime. Niso se podredili Bogu in zato niso uspeli povzročiti, da bi duhovi zbežali. (Jak 4,7)
V Svetem pismu beremo o tem, da se je demon posmehoval sedmim sinovom duhovnika, ki so v bistvu poskušali izvajati čudeže z uporabo imena »Jezus«, kot izbran urok. Zlobni duh pa se jim je posmehoval rekoč: »Jezusa poznam in Pavla poznam, kdo pa si ti?« Nato je zlobni duh opolnomočil moža, ki ga je obsedel, da je pretepel domnevne sinove, dokler niso bili krvavi in goli. (Apd 19,13-16) Teh sedem mož je poskušalo zlorabiti moč v Jezusovem imenu za lastno korist, mi pa služimo Bogu, ki se ne pusti manipulirati in ga ni mogoče prevarati. (Job 12,16)
Jezus je z Očetovo oblastjo izvajal oblast, da bi rešil grešnike, in njegovo ime je edino ime, ki ga lahko kličemo za odrešenje. (Apd 4,12) Ko ga kličemo, smo deležni njegove moči in odkrivamo, da je »ime Gospodovo utrjen stolp; pravični se zateka vanj in je na varnem.« (Prg 18,10)
Mi imamo avtoriteto v Jezusovem imenu, res jo imamo. Ko se je Jezus prikazal Janezu na otoku Patmos, je rekel en najveličastnejši verz v celotnem Svetem pismu: »… in Živi. Bil sem mrtev, a glej, živim na veke vekov in imam ključe smrti in podzemlja.« (Raz 1,18) Ime je ključno! Jezusovo ime je ključ, ki nas bo osvobodil. Če se nam ne zaradi tega naježi hrbet!
Tik preden se je Jezus vnesel in sedel na Očetovo desnico, se je obrnil k svojim učencem in jim rekel. V (Mt 28,18-20) beremo: Jezus je pristopil in jim spregovoril: » Dana mi je vsa oblast v nebesih in na zemlji. Pojdite torej in naredite vse narode za moje učence. Krščujte jih v ime Očeta in Sina in Svetega Duha in učite jih izpolnjevati vse, kar koli sem vam zapovedal! In glejte: jaz sem z vami vse dni do konca sveta.«
Jezus je tako svojo oblast na zemlji prenesel na Cerkev. V (Mr 16,17-18) nam je obljubil: »Tiste pa, ki bodo sprejeli vero, bodo spremljala ta znamenja: v mojem imenu bodo izganjali demone, govorili nove jezike, z rokami dvigali kače, in če bodo kaj strupenega izpili, jim ne bo škodovalo. Na bolnike bodo polagali roke in ti bodo ozdraveli.«
Dostikrat se nam zdi, da kako bi to bilo lepo, če bi imeli to moč oz. o Bog ko bi le lahko dobili razodetje, kaj nam o tem pravi Božja beseda. To je storil EW Kenyon. Citirano, kar je napisal pod podnaslovom »Nova dežela pred nami.« In ne pozabimo, to je napisal pred nekaj leti. Zdaj smo bolj na robu tega, kot smo bili v času, ko je to napisal on. Bolj smo blizu tega, da spoznamo resnico. On je napisal: »Oh, ko bi bile naše oči odprte; ko bi si naše družine drznile dvigniti se v kraljestvo vsemogočnosti, kjer bi nam Ime pomenilo vse, kar je Oče vanj vložil: ko bi ravnali v skladu s svojimi visokimi privilegiji v Kristusu Jezusu. To pa je v krščanski izkušnji praktično še neraziskana planota.«
Smith Wigglesworth pa se je spustil na rob zadeve. V svoji knjigi Vedno naraščajoča vera pripoveduje o tem, kako je šel v Wales molit za moža po imenu Lazar. Wigglesworth je rekel: »Ne bomo molili; uporabili bomo samo Jezusovo ime.« Vsi so pokleknili in zašepetali eno samo besedo: »Jezus! Jezus! Jezus!« Božja moč je padla in se nato dvignila. Petkrat je padla in se dvignila, medtem ko je majhna skupina izgovarjala to veličastno Ime. Moški v postelji se ni ganil. Šestič, ko je Božja moč padla na tega človeka, je ostala. Kmalu se je razširilo, da je bil Lazar obujen od mrtvih, in ljudje so prišli iz vsega okrožja, da bi ga videli in slišali njegovo pričevanje. In Bog je mnogim prinesel odrešenje.« Bog je Smitha Wiggleswortha uporabil na močne načine za ozdravljanje bolnih.
Bila je obupna situacija. Ta mož je bil tako bolan, da je bil na robu smrti. Dobil je nekonvencionalno idejo, zato jih je poklical in prišli so k njemu domov, da bi molili zanj. Izkazala se je moč Jezusovega imena, ko so se strinjali in se vrnili k bolniški postelji in spoznali so, da je v Jezusovem imenu moč. Ozdravitev tega moža spominja na ozdravitev v (Apd 3,16), kjer je bil hromi mož pri Lepih vratih ozdravljen po Jezusovem imenu. V (Ps 107,20) beremo: … poslal je svojo besedo in jih ozdravil, potegnil jih je iz njihovih jam.
Poglejmo si nekaj verzov o svetopisemskem ozdravljenju. V (Mt 8,5-10) beremo zgodbo, kaj je rekel rimski stotnik, da je Jezusa zelo navdušil. Ko je prišel v Kafarnáum, je stopil k njemu stotnik in ga prosil ter govoril: »Gospod, moj služabnik leži doma hrom in hudo trpi.« Jezus mu je rekel: »Pridem in ga ozdravim.« Stotnik pa mu je odgovoril: »Gospod, nisem vreden, da prideš pod mojo streho, ampak samo reci besedo in moj služabnik bo ozdravljen. Kajti tudi sam sem pod oblastjo in imam vojake pod seboj ter rečem temu: ›Pojdi‹ in gre; in drugemu: ›Pridi‹ in pride; in svojemu služabniku: ›Stôri to‹ in stori.« Ko je Jezus to slišal, se je začudil in rekel svojim spremljevalcem: »Resnično, povem vam: Pri nikomer v Izraelu nisem našel tolikšne vere!«
V Svetem pismu beremo o mnogih Bibličnih oz. Svetopisemskih ozdravitvah, v katerih lahko vidimo, da je v Jezusovem imenu moč.
Vidimo lahko, da obstaja več kot en način za ozdravitev. Bog danes ljudem ponuja veliko načinov za ozdravitev. Zato je pomembno iskanje Božje modrosti in znanja. Včasih ozdravitev pride skozi modrost – morda jemo napačno hrano ali pretiravamo. Jezusovo ime ima še danes moč. V Svetem pismu najdemo tudi nasvet, da naj v teh primerih pokličemo starešine in mazilimo z oljem.
Pomembna je tudi molitev vere. V teh primerih verjemimo v Boga za ozdravitev. Včasih je ozdravljenje takojšnje, kot v (Apd 3,16), drugič pa postopno, kot v (Mr 8,22-26), kjer je Jezus ozdravil slepega moža po fazah. Žal pa vsi za katere molimo ne ozdravijo. Vendar prepustimo izid v Njegove roke, saj vemo, da On razume veliko več kot mi. Še naprej pa verjemimo, da je v Jezusovem imenu moč, zdravilna moč.
Verjemimo v moč v imenu Jezus. V (Dan 10,12-13) beremo: Potem mi je rekel: »Ne boj se, Daniel, kajti od prvega dne, ko si pripravil svoje srce, da bi razumel in se ponižal pred svojim Bogom, so bile tvoje besede uslišane; in zaradi tvojih besed sem prišel. Knez perzijskega kraljestva se mi je ustavljal enaindvajset dni; in glej, Mihael, eden prvih knezov, mi je prišel na pomoč. Pustil sem ga tam pri perzijskih kraljih, ...«
Kot vidimo je Daniel molil in perzijski knez je 21 dni držal angela, ki je bil poslan z odgovori za talca. Borimo se proti Satanu in njegovim demonom. Delujejo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da bi našli načine, kako nas napasti in uničiti. Delujejo na področjih, kjer nam primanjkuje znanja. V (Oz 4,6a) beremo: Moje ljudstvo propada, ker nima spoznanja.
Večina kristjanov verjame, da imajo Satan in njegovi demoni moč, da preprečijo odgovore na njihove molitve. Tudi o tem pridigajo evangelijski služabniki. Ljudje si ne vzamejo več časa za razvoj svoje vere in za uporabo moči, ki jim jo je dal Jezus. V (Lk 10,19) beremo: »Glejte, dal sem vam oblast stopati na kače in škorpijone ter na vsako sovražnikovo moč. In nič vam ne bo škodovalo.«
Takšni živijo v strahu in vedno iščejo osebo, ki bi jo lahko okrivili za svoje težave. Moje ljudstvo je uničeno zaradi pomanjkanja znanja.
Jezus je večji od vsega, kar ima ime. Daniel je molil in njegovi odgovori so bili zadržani, ker ni molil v Jezusovem imenu. V (Jn 14,13-14) je Jezus rekel: »Kar koli boste prosili v mojem imenu, bom storil, da bo Oče poveličan v Sinu. Če me boste kaj prosili v mojem imenu, bom jaz to storil.«
Nekateri med nami molimo v veri, vendar ne molimo v Jezusovem imenu. Jezus je to vedel, zato je rekel. V (Jn 16,24) beremo: »Do zdaj niste ničesar prosili v mojem imenu. Prosíte in boste prejeli, da bo vaše veselje dopolnjeno.« Ko najdemo resnico v Božji besedi, Satan in njegovi možje postanejo nemočni. Ne pravim, da nimajo moči. Imajo jo, vendar vas ne morejo premagati. Ko molimo v Jezusovem imenu, noben demon nima moči, da bi ustavil odgovore na naše molitve.
V (Flp 2,9-11) beremo: Zato ga je Bog povzdignil nad vse in mu podaril ime, ki je nad vsakim imenom, da se v Jezusovem imenu pripogne vsako koleno bitij v nebesih, na zemlji in pod zemljo in da vsak jezik izpove, da je Jezus Kristus Gospod, v slavo Boga Očeta.
Ime Jezusa Kristusa je najredkejše in najbolj ekskluzivno, saj odrešenje obstaja po Jezusu in ničemer drugem (Apd 4,12) in vsak človek bo to dejstvo nekega dne priznal, vprašanje je le kdaj. (Flp 2,10)
Ime »Jezus« je dal Bog. To je moč od zgoraj. Bog je ustvaril vse stvari in Jezusa je postavil nad vse. Ko omenite »Jezus«, zbeži vsaka bolezen, bolečina, hudič itd.
Bodimo opogumljeni, da nam Bog ni dal duha strahu. Jezus je naš odrešenik. Njegovo ime je nad vsakim imenom. On je Kralj kraljev. Noben demon in nobena sila teme nas ne bo mogla ustaviti, ko bomo stali v Jezusovem imenu. Ko bomo naslednjič molili, ne pozabimo moliti v veri in moliti v Jezusovem imenu. Namreč tako je dobro, da molimo.
V (Ef 1,20-23) beremo: … ki jo je udejanjil v Kristusu, ko ga je obudil od mrtvih in ga posadil na svojo desnico v nebesih, nad vsakršno vladarstvo in oblast, nad vsakršno silo in gospostvo ter nad vsakršno ime, ki se ne imenuje samo na tem svetu, temveč tudi v prihodnjem. In vse je položil pod njegove noge, njega pa postavil čez vse kot glavo Cerkvi, ki je njegovo telo, polnost njega, ki v vsem vse izpolnjuje.
https://www.youtube.com/watch?v=PcmqSfr1ENY&list=RDPcmqSfr1ENY&start_radio=1
Izgovarjanje Jezusovega imena ima moč. Pa čeprav je to lahko preprosto skozi pesem, ki nas popelje v razmišljanje s svojim besedilom. Besedilo pesmi 'I speak Jesus' vključuje: 'Njegovo ime ima moč, njegovo ime prinaša ozdravljenje, njegovo ime prinaša življenje. Zlomi vsako trdnjavo, sije skozi senco, gori kot ogenj.'
Jezus je najmočnejše ime, kar jih poznamo. Jezus je tudi najslajše ime, kar jih poznamo, vendar ne za tiste, ki so ga zavrnili. Včasih si zaželimo, da bi lahko nekoga duhovno udarili in mu odprli oči za resnico, da bi ga samo zgrabili za ramena in mu vlili nekaj pameti ali pa mu zakričali »Zbudi se!!! Mar ne razumeš???« Kar pa ni ravno »svetopisemska« metoda.
Lepo bi bilo, če bi lahko nekoga preprosto predramili, da bi ga duhovno prebudili: Ampak … tako ne deluje, kajne?
V nekaterih pogledih je to resnično težko razumeti, v drugih pa popolnoma razumljivo, ko odkrijemo, kaj Sveto pismo razkriva o človeškem srcu. (Jer 17,9) Bolj ko razumemo in verjamemo, kaj predstavlja Jezusovo ime, bolj bi morali biti žalostni in obremenjeni s tistimi, ki ne poznajo Imena nad vsemi imeni.
Saj za imenom Jezus Kristus stoji najbolj razumevajoč in sočuten človek, ki je skrbni pastir in varuje ter skrbi za svoje ovce. (Iz 40,11) Jezus je edinstveno usposobljen, da razume in se odzove na naše najgloblje potrebe in bolečine, ker je hkrati popolnoma Božanski in popolnoma človeški. (Heb 4,15-16)
Ime Jezus je najbolj pomenljivo in namensko. Polno neskončnega pomena in namena; zakaj je Jezus živel, zakaj je umrl, zakaj je učil, zakaj nas ljubi, kaj je dosegel. Odgovori na vse to so neizčrpni studenci preučevanja in odkrivanja.
Ime Jezus Kristus je najbolj nagrajujoče. Zaupanje v Jezusovo ime prinaša največje nagrade, ki so na voljo človeštvu. Večno živimo v Njegovi navzočnosti (Flp 1,23; Raz 22,5), prejmemo neminljiv venec slave (1 Pt 5,4), postanemo člani Božje družine in sodediči s Kristusom (Rim 8,17), dobimo dom v nebesih, zgrajen samo za nas (Jn 14,1-4; 2 Kor 5,1), in živimo v »polnosti veselja« za vso večnost (Ps 16,11). To je le nekaj nagrad.
Ime Jezus je najmočnejše ime, ki ga poznamo. Resnično osupljivo je, kaj je bilo, je in bo doseženo po Jezusu Kristusu. Verjetno lahko rečemo, da bolj ko se učimo o Jezusu, bolj se zavedamo, koliko ne vemo in koliko več je še treba odkriti.
Jezusovo ime je moč odrešenja za vse, ki verujejo. V (1 Tim 1,15) beremo: Zanesljiva je tale beseda in vredna popolnega sprejetja: Kristus Jezus je zato prišel v svet, da bi rešil grešnike, med temi pa sem prvi jaz. V (Jn 3,15) pa pravi: » … da bi vsak, ki veruje, imel v njem večno življenje.« Osupljivo je, da je ena sama, individualna žrtev Človeka, Kristusa Jezusa, zadostna za odrešenje (Rim 5,12-21) milijard in milijard pogubljenih grešnikov. Res je, da bo rešenih le malo ljudi (Lk 13,24), vendar to ni zaradi pomanjkanja moči s strani Jezusa. Jezusovo ime je dovolj močno, da nas reši zla.
V (Gal 1,3-4) beremo: … milost vam in mir od Boga, našega Očeta, in Gospoda Jezusa Kristusa, ki je daroval sam sebe za naše grehe, da bi nas iztrgal iz sedanjega pokvarjenega sveta, kakor je hotel naš Bog in Oče, …
V (1 Kor 10,13) beremo: Znašli ste se le pred človeško preizkušnjo, Bog pa je zvest in ne bo dopustil, da bi bili preizkušani čez svoje moči, ampak bo ob preizkušnji tudi omogočil izhod iz nje, da jo boste mogli prestati. Brez Jezusa smo sužnji greha (Rim 6,20), z Jezusom pa imamo moč, da smo pravični, da premagamo skušnjavo in da se rešimo iz »sedanjega hudobnega sveta«.
Kristusovo ime ima moč osvoboditi vsakega vernika strahu pred Satanom in smrtjo. V (Heb 2,14-15) beremo: Ker pa so otroci deležni krvi in mesa, je prav tako tudi on privzel oboje, da bi s smrtjo onemogočil tistega, ki je imel smrtonosno oblast, to je hudiča, in odrešil tiste, ki jih je strah pred smrtjo vse življenje vklepal v sužnost.
Pred Kristusom sta kraljevala smrt in strah. Toda Kristus, ko je izkusil smrt in jo premagal, je odpravil ves strah glede tega in naslednjega življenja; in Jezus zdaj nadzoruje smrt in pekel; celo celotno vesolje drži skupaj s svojo močjo. (Kol 1,17)
Jezusovo ime ima moč zagotoviti vstajenje vsem, ki mu pripadamo. V (Jn 6,39) beremo: »Volja tistega, ki me je poslal, pa je, da ne izgubim nič od tega, kar mi je dal, marveč vse to obudim poslednji dan.« V (Rim 6,5) pravi: Če smo namreč z njim zraščeni v podobnosti njegove smrti, bomo tudi v podobnosti njegovega vstajenja. V (Rim 8,11) beremo: In če prebiva v vas Duh njega, ki je obudil od mrtvih Jezusa, bo on, ki je obudil Kristusa od mrtvih, po svojem Duhu, ki prebiva v vas, priklical v življenje tudi vaša umrljiva telesa. V (2 Tim 2,11) pa pravi: Zanesljiva je tale beseda: Če smo z njim umrli, bomo z njim tudi zaživeli.
Vau. Resnično pomislimo na varnost, obljube in upanje, ki jih imamo v teh verzih.
Comments
Post a Comment